سامانه تلفنی ۱۱۱ روزنه ای در جهت پاسخگویی به درخواستهای مردمی مدیرکل نوسازی مدارس گیلان
http://پرتوحقیقت: به گزارش پرتو حقیقت به نقل از روابط عمومی، در راستای اجرای پاسخگویی به درخواستهای مردمی در بستر سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تأکیدات استاندار محترم مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات مردم عزیز گیلان، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد یکشنبه ۲۷ خرداد با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در مرکز سامد برگزار خواهد شد.
در همین راستا مردم فهیم استان گیلان میتوانند با گرفتن شماره ۱۱۱ پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را به طور مستقیم روز یکشنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ از طریق شماره تماس ۱۱۱ با علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت نمایند.
گفتنی است ارتباط از طریق سامانه سامد به منظور ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم با هدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید